Sagaklubben Oslofjorden VÅRTREFF og ÅRSMØTE HORTEN 28.5-30.5 2021

Den nye gjestebrygga i HORTEN er reservert for oss siste helga i mai, Jubileumstreff stod på planen, vi MÅ forholde oss til pandemien og gjeldene regler, derfor blir det endringer i opplegget. Vi er imidlertid optimister og vi vil arrangere et treff som er i trygge rammer.

Styret har derfor besluttet at vi arrangerer et utetreff, uten felles bespisning eller felles lokaler. Det blir derfor et stort bryggetreff hvor vi alle er samlet med våre flotte Saga båter, med trygg og god avstand til hverandre. Dette blir kjekt, sosialt og uten risiko. Forutsetningen er myndighetenes forskrifter som forhåpentligvis gir oss denne muligheten. Brygga har plass til mange båter – Sagaklubben vil bli lagt merke til! Vi har tilgang til Roklubben som vi kan bruke dersom det blir en mulighet.

ÅRSMØTE: Vårt utsatte Årsmøte vil bli gjennomført lørdag 29.5 kl 1500. Det er mulig å delta kun på Årsmøte. Vi trenger uansett din registrering! Vårt treff vil også by på QUIZ, loddsalg med mange fine premier og Ankerdram. Påmeldingsfrist for Vår treff og Årsmøte må være oss i hende innen Fredag 14.mai. Vi gleder oss alle sammen!

ÅRSMELDINGEN 2020 ligger her.
INGEN PÅMELDINGSAVGIFT og SAGAKLUBBEN DEKKEE HAVNEAVGIFTEN BEGGE DAGER !

MELD DERE PÅ! ved å fylle ut dette Google skjemaet og sende avgårde. Obs! Du vil trolig få opp 1-2 billedbrikker hvor du skal krysse av alle billedbrikker som inneholder f.eks en bil, eller fotgjengerfelt. Dersom problemer send din påmelding på e-post til Finn@sagaklubben.no eller kontakt sekretær på telefon: 91575991.